1 Eylül 2013 Pazar




Gerçek Ad: Ecem Özkaya
Dogum Yeri : İstanbul
Dogum Tarihi:1988
Egitim Durumu:Lisans(devam ediyor)








Biyografi:

Çocukluğundan bu yana Anadolu yakasında yaşamakta ve tam bir Bağdat Caddesi ve Kadıköy tutkunudur... Çocukluğundan beri oyuncu olmak istediğini dile getiren Ecem Özkaya Üstündağ, Maltepe Üniversitesi'nde Radyo ve Televizyonculuk eğitimi almıştır ve bundan sonra çeşitli TV dizilerinde ve sinema filmlerinde rol almaya başlamıştır. 
Ecem Özkaya, 2010 yılında Star TV'de yayınlanmış olan "Cümbür Cemaat Aile" dizisinde rol arkadaşı Mustafa Üstündağ ile evlenmiştir ve bu evliliğin nasıl gerçekleştiğini ise kendisi şöyle anlatmaktadır:

“Eşimi (Mustafa Üstündağ) ilk gözlerinden tanıdım. Bu nedenle gözler benim için çok önemlidir. ‘Cümbür Cemaat Aile’ dizisinde birlikte rol aldığımız zaman tanıştık ve onunla ilk karşı karşıya kaldığımızda adını koyamadığım bir şey hissettim. Ve eşime ben evlenme teklif ettim. Belki onun aşkına olan inancımdan böyle cesur bir kararı alabilmişimdir. 2010’un Nisan ayında karar verdik ve ağustos ayında evlendik. Eşim evlenme teklifi alınca ilk önce inanamadı ama sonra da bunun keyfini çıkardı.”

Ecem Özkaya Üstündağ, genelde sakin ve karar almayı karşı tarafa bırakacak gibi gözükmesine rağmen gerçek yapısı çok farklıdır ve görünenin aksine son derece cesur bir kadındır.

Başlıca Oynadıgı Dizi ve filmler:
  • Kartallar Yüksek Uçar
  • Havalimanı İyi Uçuşlar
  • Elveda Rumeli
  • Sizi Seviyorum
  • Cümbür Cemaat Aile
  • İffet
  • Zengin Kız Fakir Oğlan

0 yorum:

Yorum Gönder